Brilante

Brilante brilantní zpravodajský portál. Brilante jsme brilantní.

pro Ženy

Značkové kabelky – ano nebo ne?

Při koupi nové kabelky často možná nastane otázka. Koupit si značkovou kabelku, investovat do značky, není značka na kabelce zbytečně předražená, vyplatí se to, je značková kabelka opravdu kvalitní? Kromě těchto otázek nás při koupi takové kabelky doprovázejí další a další otázky. Je to proto, že častokrát za značku na kabelce platíme vyšší cenu.

Proč volit značkovou kabelku?

Značka reprezentuje kabelku, reprezentuje tedy i nás. Je to něco, díky čemuž se cítíme sebevědoměji, odlišujeme se od ostatních, snažíme se ukázat, že právě my si můžeme dovolit více. Existuje velmi mnoho značek a v tom i velmi mnoho cenových kategorií. Značku má téměř každá věc. Tak se značky začaly dělit do určitých cenových kategorií. Někteří z nás si nemohou dovolit žádnou vyšší třídu značky. 

My máme na otázku, zda volit značkovou kabelku jeden názor. Pokud na to máte, tak si kupte značkovou kabelku. Co jednoznačně nepodporujeme, tak je pýcha s fejkovou značkou, tedy nějakou napodobeninou s účelem se cítit lépe před ostatními. Řekněme si na rovinu? Nejsme pak i mi jeden velký fejk, když se oblékneme do něčeho na co nemáme a chceme se hrát na něco, co nejsme?

Proč nevolit značkovou kabelku?

Bohužel v některých případech je to tak, že ne vždy cena za značku, kterou zaplatíme, neodpovídá i kvalitě, kterou od ní očakávame. Velmi nás zamrzí, pokud si vysněnou kabelku nějaké známé značky koupíme a po čase zjistíme, že kvalita neodpovídá tomu, co jsme očekávali. A o to víc nás to zamnrzí, pokud jsme za ni zaplatili dost vysokou cenu. Někdy je proto lepší neřešit značku, ale naši investici dát do kvality. 

Některé značkové kabelky jsou předražené a přitom jsou vyrobeny pouze z koženky. Proto je někdy lepší tutéž, ale mnohdy i nižší cenu zaplatit a investovat do pravé kůže a tak si koupit nějakou pěknou trendy koženou kabelku. Taková kabelka nám tedy vydrží mnohem více a my tak nebudeme její kvalitou zklamán.

Téma značky je opravdu velmi rozsáhlá, mnoho názorů se liší, ne vždy se ztotožňujeme to, co řekne o značce někdo jiný než my. Je to opravdu jen věc názoru, vkusu a především financí …

Comment here

18 + five =