Finance 

Získejte si nové partnery propagačními předměty, jako jsou reklamní propisky

Udržet si věrné zákazníky, stejně jako získat nové klienty a partnery, nemusí být taková věda, jak by se mohlo zdát. Každá větší firma i jednotlivý živnostník přemýšlí nad propracovanou marketingovou strategií, plánuje, co stále zlepšovat, aktualizuje webovky, komunikuje přes sociální sítě, rozesílá newslettery, pořádá slevové akce pro zákazníky, ale to nestačí. Mezi důmyslné nástroje, jak zvýšit povědomí o konkrétní značce a společnosti, stále patří i zajímavé dárky, kterými se nenápadně i více okázale obdarovávají partneři a zákazníci. K populárním propagačním předmětům se zvýrazněným logem či jménem firmy patří reklamní propisky, textil i sportovní potřeby.

Nezatracujte psací potřeby, jsou stále v kurzu

Psací potřeby v rozmanitém stylu jsou stálicí, jež si neztratila své krédo na žebříčku popularity. Zaostřete na svou cílovou skupinu, a podle toho se věnujte výběru konkrétních kancelářských potřeb. Novinářům se k jejich práci budou hodit flash disky, barmanům zas psací pera, studenti ocení propisky a poznámkové bloky, maminky zas pastelky a ekologické výrobky.

Kovové propisky vybírejte s citem

Kapitolou samou o sobě jsou kovové propisky. Jejich hodnota může být v řádech desetikorun až stokorun. Záleží, jaké partnery jimi chcete obdarovat. Manažeři a lidé ve vrcholných funkcích nebudou zrovna nadšeni z obyčejných plastových per. Ta zbytečně skončí v zapomenutých rozích šuplíků nebo rovnou v odpadkových koších. Nebojte se trochu zainvestovat do kovových psacích potřeb, na které necháte umělecky (a nenápadně) zvěčnit jméno své firmy. Uvidíte, že úspěch bude zaručen. Existují ovšem i kovové propisky pro běžné uživatele, jimž vyhovuje nerozbitná funkce psacích potřeb, ti si vás také budou vážit pro váš smysl pro praktičnost a pro detail.  

Brilante

Related posts

Leave a Comment

17 − ten =