7.6 C
New York
Pondělí, 7 října, 2024
zpravy
Homepro ŽenyProč nakupovat na Amazonu?

Proč nakupovat na Amazonu?

Amazon je jednou z největších internetových společností na světě. Byl založen v roce 1994 Jeffem Bezosem a rychle způsobil revoluci v nakupování na internetu. Díky rozsáhlému výběru produktů, pohodlným možnostem doručení a konkurenceschopným cenám se Amazon stal cílem milionů spotřebitelů. Jak na Amazonu nakupovat a dá se zakoupené zboží reklamovat?

Ať už zákazník hledá produkty denní potřeby, elektroniku, domácí potřeby, knihy, oblečení nebo cokoli jiného, Amazon nabízí vše. Tento prodejce má na skladě více než milion produktů od tisíců prodejců, takže zákazníci mají na výběr z bezkonkurenční nabídky.

Co se dá na amazon.cz e-shopu pořídit

Pokud jde o pohodlí, Amazon se odlišuje od ostatních online prodejců. Díky předplacené službě Prime, kterou nabízí, získají zákazníci dopravu zdarma na nákupy na Amazonu. Zákazníci služby Prime navíc odemykají přístup ke streamovacím službám, jako je Amazon Music a Amazon Video, a k dalším exkluzivním slevám.

Kromě toho Amazon nabízí předplatné na zboží denní potřeby, jako je zubní pasta, toaletní papír a prací prášek. Díky službě Amazon Subscribe & Save mohou zákazníci ušetřit až 15 % z prvního předplatného a až 5 % z opakovaných objednávek.

Pokud jde o ceny, Amazon je neuvěřitelně konkurenceschopný a nabízí nižší ceny než většina ostatních prodejců. Zákazníci mohou využít nízkých cen Amazonu, častých výprodejů, možnosti dopravy zdarma a nástrojů pro porovnávání cen. Nelze sice nakupovat přímo na amazon.cz e-shopu, ale nakoupit se dá v češtině a zboží putuje do České republiky z evropských skladů.

Reklamace na Amazonu

Amazon nabízí řadu různých možností vrácení zboží v závislosti na produktu a situaci. V některých případech může Amazon zaslat zboží zákazníkovi bezplatně, aby si mohl výrobek vyzkoušet, nebo v některých případech nabídne vrácení peněz, i když zákazník výrobek použil a už ho nechce.

Výrobky, které lze vrátit, musí být zaslány v původním obalu. Společnost Amazon má seznam důvodů vrácení, které mohou zákazníci při vracení zboží zvolit a podle kterých se určí, zda má zákazník nárok na vrácení peněz v plné výši, případně zda může být zboží vyměněno.

Tato společnost také nabízí řadu služeb pro reklamaci na Amazonu, v závislosti na jeho stavu a velikosti. Patří mezi ně profesionální balení, bezplatné vyzvednutí v nejbližším středisku Amazonu a bezplatný tisk štítku pro vrácení zboží.

Jednou z výhod nakupování u společnosti Amazon je snadná a bezproblémová politika vracení zboží. Zákazníci mají snadný přístup k zásadám vracení zboží, mohou si vytisknout štítek pro vrácení a sledovat stav vrácení zboží online.

LightInTheBox a podobné společnosti

LightInTheBox je online maloobchodní společnost, která prodává různé produkty v kategoriích oblečení, doplňky, dům a zahrada, obuv a svatby a události. Pokud zákazníci raději nakupují z Číny, je pro ně Lightinthebox skvělou alternativou.

Doručuje do více než 200 zemí a regionů po celém světě, takže je možné nakupovat prakticky z jakékoli země světa. Není nutné se obávat ani jazykových bariér, protože webové stránky podporují více než deset jazyků. Většina těchto společností komunikuje i přes zdarma nainstalovaný WhatsApp v mobilním telefonu.

Jednou z věcí, které se uživatelům dle recenzí LightInTheBox líbí nejvíce, je široká nabídka. Společnost je také známá svým zdvořilým servisem. Pracovníci zákaznického servisu hovoří anglicky i španělsky a jsou vždy připraveni pomoci s případnými problémy.

Webové stránky mají také systém odměn pro věrné zákazníky. Při každém nákupu je možné sbírat body a vyměnit je za slevy nebo dárky. Kromě toho je zde vždy spousta slev a akcí, které je možné využít. V neposlední řadě má obchod aplikaci, pomocí které je možné nakupovat ze svého telefonu nebo tabletu.

- Reklama -PR článek

Redakce doporučuje