7.6 C
New York
Úterý, 19 března, 2024
zpravy
HomeZprávyBrigády

Brigády

V případě, že hledáte přivýdělek ve formě brigády, je možné ji hledat na pracovních portálech jako je například personalistka.cz. Největší zájem o brigádníky je v létě a před Vánocemi, kdy jsou žádáni řidiči, baliči zboží, pokladní a další pozice.

Jak odpovídat na brigády?

Najdete-li vhodnou brigádu na personalistka.cz či jiném pracovním portále, je důležité na nabídku správně odpovědět. Již vaše první reakce může mít vliv na to, zda budete na požadovanou pozici přijati nebo nikoliv. Zaměstnavatelé například řeší to, který z uchazečů vypadá spolehlivě a skutečně přijde na danou schůzku.

Brigády
Brigády

Pokud napíšete na nabídku brigády reakci mám zájem, firma se nebude obtěžovat odpovídáním. Vzhledem k velkému zájmu o brigády je potřeba zaujmout a odlišovat se od ostatních.

V případě, že je u nabídky brigády uvedeno telefonní číslo, je možné zaměstnavatele kontaktovat telefonicky. Výhodou je možnost se okamžitě dohodnout na podrobnostech uvedené brigády, často můžete být rychlejší než ti, kteří odpovídali emailem a firma na ně ještě neměla čas odpovědět. Jakmile se dovoláte, uveďte své jméno i příjmení, zdroj, kde byl inzerát uveden, zeptejte se, zda je nabídka aktuální. Pak se stačí jen zeptat na podrobnosti o nabízené pracovní pozici.

Brigády od personální agentury

Mnoho inzerentů brigády upřednostňuje odpověď emailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Vždy napište slušný úvod, dále postupujte stejně jako u telefonického rozhovoru, napište proč vás nabídka zaujala, vaše dovednosti, klidně je možné se zeptat na podrobnosti. Na závěr napište své jméno a příjmení, včetně platných kontaktních údajů. Nabídka může být sebezajímavější, ale co když se vám zaměstnavatel nedovolá. U žádosti o brigády není potřeba zasílat životopis, pokud si to zaměstnavatel vysloveně nevyžádá. Životopis vám umožní dobré představení se.

Redakce Press-Media

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Seznam-Novinek.cz

InternetPressMedia.cz

PRwebs.cz

2 COMMENTS

Comments are closed.

- Reklama -PR článek

Redakce doporučuje