Zdraví 

Jumping, aneb cvičení na trampolínkách

Když se řekne jumping, mnoho z řad čtenářů si toto slovo přeloží jako skákání. Přesně tak, toto cvičení má totiž se skákáním mnoho společného. Jde totiž o dynamické aerobní cvičení, při kterém se skáče na malých trampolínkách. Toto cvičení je velice působivé, zábavné a zároveň nás může zbavit nějakého toho kila navíc. Pojďme si o tomto cvičení říct více.

Ju
Jumping

Jak už jsem řekla, jumping je zábavné cvičení na trampolínách, při kterém se spaluje několikanásobně více kalorií než u jiných aerobních cvičení. Toto cvičení je dost náročné, ale jsem si jistá tím, že po několika lekcích ho budou zvládat i začátečníci. Tímto cvičením posilujete celé tělo, včetně vnitřních svalů a zároveň ze sebe můžete vyskákat stres a napětí, což není žádnou fámou, jelikož se zde vyplavují enfdorfíny mnohonásobně více než například u obyčejného běhu. Skáče se na zábavnou, rychlou a motivační hudbu, ale nemusíte se bát, nejde o žádné složité choreografie. Pokud se bojíte, že Vám toto cvičení může zničit klouby, nemusíte mít strach. Trampolínky jsou totiž měkké. Z důvodu překonávání gravitace se jedná o jedno z nejprospěšnějších aerobních cvičení a můžete díky němu mnohonásobně zlepšit svou kondici.

Já sama jsem na toto cvičení začala chodit před čtyřmi měsíci a můžu říct, že výsledky jsou opravdu vidět. Na trampolínky chodím pouze jednou týdně, ale má kondice se opravdu dost zlepšila a změny na postavě jdou vidět také. Pokud vás toto cvičení zaujalo, neváhejte najít nejbližší fitness studio, kde se jumping trénuje. Na lekci nepotřebujete žádné speciální vybavení, stačí kvalitní boty, sportovní oblečení, pití a ručník. Tak hurá na trampolínky!

Brilante

Related posts

Leave a Comment

19 − 4 =